joi, 24 iunie 2010

Melancolie Tarzie

Nu stiu ce faci tu SABA dar eu nu imi gasesc starea. Azi, prima zi a blogului AaDC m'a facut sa gandesc mult. Stii la ce concluzie am ajuns? De fapt... sa incep cu inceputul.
Ai zis ca poza de la Postarea anterioara a fost prima poza facuta cu gasca. OK. 
Apoi ai zis ca nu iti mai amintesti ce a fost initial AaDC. OK.
Doar ca astea doua chestii m'au pus serios pe ganduri. M'au facut sa realizez ca a trecut mult timp nu? A trecut o groaza de timp de cand au fost cartitele. Asta e a 3-a vara. Acum 3 ani incepeam sa ne distram. Si ne'am distrat. 3 luni de zile. Apoi a inceput scoala. Mai putin timp pentru NOI. 
Dar stii ce? Sunt melancolica. Cititorii vor crede ca ma adresez doar tie, Saba. Desi nu cred. Nu cred ca ma adresez nici macar mie, apoi tie. Nu stiu de ce imi vine sa plang... Sunt melancolica din cauza picaturilor de ploaie care se lovesc de geam sau sunt doar obosita. Nici eu nu stiu. Dar mi'ar placea sa aflu.
Si acum sa continui ideea. Stii la ce concluzie am ajuns?
Ca acum noi ne agatam de un fir, de o amitire veche, de o vara, fara sa realizam ca, de fapt, Cartitele au disparut. Dar asta spune si titlul nu?
AaDC - Amintirile a Doua Cartite

3 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

ce titlu grozav aveti voi, draga Smile, eu tot Smile iti spun chiar daca iti spune Bebe:D:))...

"Amintirile a doua cartite"...de ce cartite???

BeBe^^ spunea...

Stii... Era gasca asta care... Cum sa zic? Eram destul de multi in ea si, pentru cartierul in cartierul in car eumblam eram, ciudati. De fapt nu ciudati. Ciudat de multi. Vei descoperi pe parcurs. Explicatia nu ti'o voi da eu. O sa scriem o postare despre numele nostru. Ideea e ca, numele gastii era ,,Cartitele Zburatoare"

Ana Gabriela spunea...

:)):)) ce tare...Cartitele Zburatoare...o poveste frumoasa...abia astept sa o citesc, povestea vietii voastre...

Trimiteți un comentariu